2012. január 4., szerda

LG S 5200 mobiltelefon - Jelenlegi ára: 552 Ft

LG S5200 szétcsúsztatható kártyafüggetleg mobiltelefon megviselt állapotban, de teljesen működőképesen, 2 akkuval, de egyikkel sem bír sokat, vagyis az egyik teljesen kuka, a másikkal lehet beszélni 5 - 10 percet, és szűken készenlétben tudlenni egy napot.
2006 nyarán vettük németországban Voda boltban, de a magyar Pannonos kártyát gond nélkül elfogadta.
Nincs magyar menü !!!
Én szerettem, szerintem szép és jó telefon, de ennél szériahiba a gyárilag is csak 1-2 napos készenlétre ( alul) tervezett akku, és a szenyóság benne, hogy ha bejövő híváskor kapcsol ki, akkor nem jegyzi meg, hogy ki hívott, aztán amikor már ötszázadszorra csesztettek, hogy hívtak - de kinyomtam és miért nem hívtam vissza őket, akkor már meguntam és vettem egy nokiát...
Átvehető Budaörsön, vagy postázom.


Jelenlegi ára: 552 Ft

Az aukció vége: 2011-12-31 22:17
. LG S 5200 mobiltelefon - Jelenlegi ára: 552 Ft

Fontos