2011. szeptember 15., csütörtök

DH pizsama (74) - sokkal tovább jó! - Jelenlegi ára: 700 Ft

DH márkájú, hosszú pizsama.
A kislányomé volt, de szerintem unisex.
Csak a lánykám hordta! Természetesen látszik rajta a használat, de jó állapoban van. Ezt legtöbbször csak a nagyszülőkhöz vittük ha ott aludt.
A felsőjén és a naciján találtam pár apró foltot. Egyáltalán nem feltűnő, csak így korrekt, ezért kérlek ezt vedd figyelembe licitáláskor! (fényképeztem)
Szerintem kijön folttisztítóval, de én ezért most nem vennék...
Mérete: 74, de nézd a mért adatokat, mert mi most nőttük ki a 86-os ruhákkal együtt!!!!!
- felső hossza: 35 cm
- mellbősége: 29, 5 cm
- ujjhossz (válltól mérve): 24, 5 cm
- ujjhossz (hónaltól mérve): 19, 5 cm
- vállszélesség: 24, 5 cm
- nadrág hossza: 47, 5 cm
- belső szárhossz: 27 cm
- derékbőség: 17, 5 (de gumis!!! ).
Az adatokat kiterítve mértem!
Állatszőr- és dohányfüstmentes lakásból!
Szakadásmentes!
A legtöbb termékemet itt csak egyszer hirdetem meg (a listázási díj végett, mert nagyon sok eladó cuccom van), ha tetszik MOST vidd!
Nézz szét nálam, ahogy időm engedi, folyamatosan töltök fel. Spórolhatsz a postaköltségen!
"gina331" felhasználóval tudunk együtt postázni!
Fizethetsz caffeteriával is, csak egyeztessünk előtte, hogy fel tudom-e használni!!!!



Jelenlegi ára: 700 Ft

Az aukció vége: 2011-09-12 23:53
. DH pizsama (74) - sokkal tovább jó! - Jelenlegi ára: 700 Ft

Fontos