2011. december 20., kedd

CITIZEN AN4019-52E Férfi Karóra 1 FT! KARÁCSONYRA! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft


Eredeti CITIZEN AN4019-52E
Férfi Kronográf Karóra
Fekete IP bevonattal (csat, szíj és óratok)
Lumineszkáló mutatók és órajelölések!
Magamnak rendeltem egy kint élő barátomon keresztül Amerikából, de közben kaptam egy csodaszép Seiko-t (mivel mindenki tudja a környezetemben, hogy elborult óragyűjtő vagyok: )). Mivel elsősorban az orosz órákért vagyok oda, ezért úgy gondoltam, pillanatnyilag két japán csoda nem fér meg nálam és nyilván nem az ajándékot adom el: )
Egy év gyártói garancia van rá. Ezzel kapcsolatban jártam Citizenekkel is foglalkozó órásnál vele, aki ezt alátámasztotta. Majd mintegy mellékesen megjegyezte, hogy szép darab, itthon nem is kapható.
Megkerestettem vele az itteni megfelelőjét, annak az ára 78. 900 Ft.
 
Készleten van! Utalás után azonnal postára adom!
Nincs MINIMÁLÁR, vidd akár 1 Ft-ért!!!
Item# AN4019-52E
Price: US $300. 00 (HUF 67, 851. 00)
Azaz bolti ára közel 68. 000 Ft
+ szállítási díj (4. 500 Ft)
Szóval 1 Ft-ért KIHAGYHATATLAN!
Karácsonyra is tökéletes!
Főbb tulajdonságok:
- Cal. F51 Citizen kvarc kronográf szerkezet dátumkijelzéssel 3 óránál
- Fekete IP (Ion Plated) bevonatos rozsdamentes acél óraház
- Fekete IP (Ion Plated) bevonatos jelölt csat biztonsági zárral
- Fekete IP (Ion Plated) bevonatos rozsdamentes acél óraszíj
- Jelölt rozsdamentes acél hátlap F510-S053951 HST 091020001 GN-4W-S
- 10 ATM vízállóság (vízálló - mindennapi használatra, úszáshoz, fürdéshez, könnyebb vízisportokhoz)
- Erősített acéltüskék
- Lumineszkáló mutatók és órajelzések
- Fekete számlap, különleges kidolgozással, rakott indexekkel
- Karcálló ásványi üveg
- Gyári díszdoboz, kezelési útmutató több nyelven (angol, német, francia, spanyol, olasz, portugál, japán)
 
Méretek:
- Óraház átmérő: 40 mm (KN)
- Óraház magasság: 14 mm
- Szíj anyaga: Rozsdamentes acél, fekete IP bevonattal
- Szíjhossz: kb 230 mm (óratokkal)
- Szíj szélessége: 24 mm a toknál, 18 mm a csatnál
- Teljes súly: 143 g
 
Kérem a licitet fentiek tudatában megtenni!



Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-17 21:00
. CITIZEN AN4019-52E Férfi Karóra 1 FT! KARÁCSONYRA! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Fontos